Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Klasa Premium

Dunlop

SP SPORT FASTRESPONSE

175/65 R15 84H
CENA ZA SZTUKĘ

316.00

Dostawa
w 24h w Serwisie
Możliwość montażu
w serwisie Novax
Transport
Gratis
Typ
Opony samochodowe letnie
Rozmiar
175/65 R15
Bieżnik
SP SPORT FASTRESPONSE
Sezon
letnie
Indeks Prędkości
H do 210 km/h
Indeks nośności
84 do 500 kg na oponę
Rok produkcji
DOT2025
Kod towaru
526782
Nowa etykieta UE
C B B
EPREL
Gwarancja
Czas dostawy
24h w Serwisie

Dunlop SP Sport Fastresponse to opona bardzo dobrze utrzymująca tor jazdy. Jest niezwykle trwała. Przystosowuje się do wielu pojazdów, zapewniając precyzyjne i skuteczne prowadzenie w każdych warunkach. Technologia Multi Radius Tread (MRT) zapewnia równomierne rozłożenie ciśnienia na powierzchni styku opony z podłożem. Gwarantuje komfort i bezpieczeństwo.

WYDAJNOŚĆ NA MOKREJ DRODZE

Zaprojektowany do zmniejszenia ryzyka aquaplaningu, SP FastResponse jest wykonany z mieszanki gumy o wysokiej zawartości krzemionki. Jego szerokie rowki zapewniają szybki drenaż, co zwiększa wydajność przyczepności na mokrych nawierzchniach i skraca drogę hamowania.

EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA I WYSOKI PRZEBIEG

Dzięki swojej mieszance gumy zaprojektowanej do zmniejszania zużycia i strat energii, bieżnik pozwoli Ci oszczędzać na paliwie i rzadziej wymieniać opony.

REAKTYWNOŚĆ OPONY

Oferując wzmocnione odczucie drogi dzięki bliższemu połączeniu między oponą a obręczą, SP Fast Response czerpie swoje najlepsze odczucie drogi z technologii Touch firmy Dunlop. Dzięki swojemu płaskiemu profilowi, zapewnia lepszą przyczepność na drodze we wszystkich warunkach, ponieważ gwarantuje zwiększenie powierzchni kontaktu z nawierzchnią.

DOKŁADNA KONTROLA NA ZAKRĘTACH

Dzięki asymetrycznemu profilowi sztywnego bloku ramienia, stabilność pojazdu jest zapewniona na zakrętach dzięki lepszemu rozprowadzeniu ciśnienia na powierzchni styku. Pozwala to lepiej odczuć drogę, zapewniając poprawione przejścia między jazdą na wprost a skrętem.

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.