Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Klasa Budżet

Gripmax

SureGrip PRO WINTER XL FR

285/45 R22 114V
CENA ZA SZTUKĘ

937.00

Dostawa
w 24h w Serwisie
Możliwość montażu
w serwisie Novax
Transport
Gratis
Typ
Opony samochodowe zimowe
Rozmiar
285/45 R22
Bieżnik
SureGrip PRO WINTER XL FR
Sezon
zimowe
Indeks Prędkości
V do 240 km/h
Indeks nośności
114 do 1180 kg na oponę
Rok produkcji
2024/2025
Kod towaru
3229007159
Etykieta UE
c c 74 dB
Nowa etykieta UE
C C B
EPREL
Gwarancja
Czas dostawy
24h w Serwisie

Opona zimowa Gripmax SureGrip Pro Winter – doskonała przyczepność dla twojego bezpieczeństwa

Gdy nadejdą zimowe miesiące, odpowiednie opony stają się kluczowe dla zachowania bezpieczeństwa na drogach. Model Gripmax SureGrip Pro Winter zapewnia doskonałą przyczepność, gwarantując pewną jazdę nawet w najtrudniejszych warunkach. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, opona ta pozwala na osiągnięcie niespotykanej stabilności zarówno na śniegu, jak i lodzie. Wybierz Gripmax SureGrip Pro Winter, aby czuć się pewnie i bezpiecznie nie tylko w mieście, ale również podczas dalszej jazdy po trasach górskich.

Niezwykła jakość w przystępnej cenie – Gripmax SureGrip Pro Winter

W dzisiejszych czasach jakość nie musi iść w parze z wysoką ceną. Gripmax SureGrip Pro Winter udowadnia, że można cieszyć się zaufaną jakością w przystępnej cenie. Jest to idealne rozwiązanie dla właścicieli samochodów osobowych i pojazdów 4x4, którzy szukają niezawodnej opony zimowej. Połączenie innowacyjnych materiałów z precyzyjnym projektem bieżnika sprawia, że jest to produkt bezpieczny, a jednocześnie niezwykle wyważony pod względem stosunku ceny do jakości. Nie czekaj – wybierz ekonomiczną opcję, która nie zawiedzie w każdych zimowych warunkach!

Perfekcyjna przyczepność i komfort jazdy z Gripmax SureGrip Pro Winter

Model Gripmax SureGrip Pro Winter to gwarancja komfortowej jazdy oraz świetnej przyczepności na trudnych nawierzchniach. Specjalnie zaprojektowana rzeźba bieżnika skutecznie odprowadza wodę i błoto, minimalizując ryzyko aquaplaningu. Dodatkowo, zoptymalizowana mieszanka gumowa umożliwia zachowanie elastyczności nawet w ekstremalnie niskich temperaturach. Świetny stosunek ceny do jakości oraz niezrównana trwałość tej opony to cechy, które doceni każdy kierowca poszukujący bezpieczeństwa i niezawodności. Wybierz Gripmax SureGrip Pro Winter, aby podróżować bez obaw, czerpiąc przyjemność z każdej zimowej wyprawy.

Gripmax SureGrip Pro Winter -  stabilna jazda w ekstremalnych warunkach zimowych

W zimowej oponie terenowej chińskiego producenta zastosowano sprawdzony, kierunkowy wzór bieżnika. Specjalnie zaprojektowany bieżnik z dużą ilością lamelek zapewnia bardzo dobrą przyczepność na suchej, mokrej, zaśnieżonej i oblodzonej nawierzchni oraz umożliwia dopasowanie opony do rodzaju nawierzchni. Szerokie kanały bieżnika sprawnie odprowadzają wodę i błoto pośniegowe, zmniejszając ryzyko aquaplaningu

Optymalne osiągi w sezonie zimowym z Gripmax SureGrip Pro Winter

W zimowej oponie terenowej chińskiej marki zastosowano zaoptymalizowany wzór bieżnika oraz nowoczesną mieszankę gumową. Rowki obwodowe oraz modułowe bloki bieżnika gwarantują bardzo dobrą przyczepność i skuteczność hamowania w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych i terenowych. Zwiększoną przyczepność na śniegu i lodzie zapewnia udoskonalony skład mieszanki. Gripmax SureGrip Pro Winter  to gwarancja stabilnej i bezpiecznej jazdy w sezonie zimowym w połączeniu z atrakcyjną ceną. 

Etykieta UE WE 1222/2009

Opory toczenia - wpływ na zużycie paliwa

Klasy A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają wpływ zastosowanych opon na emisję dwutlenku węgla oraz ilość zużywanego paliwa. Opona o klasę wyższa oznacza niższe zużycie paliwa o ok. 0,10 - 0,15 litra na 100 km (dla samochodu o średnim spalaniu 6,6 l/100km).


Przyczepność na mokrej nawierzchni - droga hamowania

Klasy od A (najlepsza) do G (najgorsza) oznaczają długość hamowania pojazdu jadącego na mokrej nawierzchni z prędkością 80 km/h. Opona o jedną klasę wyższa to skrócenie długości hamowania o ok. 3-6 metrów. Najlepsza klasa opony (A) oznacza krótszą drogę hamowania o ponad 18 metrów w stosunku do najgorszej (F).


Hałas zewnętrzny toczenia opon

Przedstawiony w formie liczbowej oraz w formie znaku graficznego. Liczba oznacza hałas generowany na zewnątrz opony wyrażony w decybelach. Znak graficzny występuje w skali od 1-3 czarnych pasków, które obrazowo przedstawiają głośność opony. Jeden pasek oznacza oponę cichą w swojej kategorii, trzy paski - głośną w swojej kategorii.


Więcej o etykiecie oponiarskiej przeczytasz w rozporządzeniu Wspólnoty Europejskiej WE 1222/2009 (PDF).

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.