Ta strona używa COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie COOKIES zgodnie z preferencjami przeglądarki.
Więcej informacji w polityce COOKIES.

Klasa Ekonomiczna

Point-S

Summer S

215/55 R17 98W
CENA ZA SZTUKĘ

319.00

Dostawa
w 24h w Serwisie
Możliwość montażu
w serwisie Novax
Transport
Gratis
Typ
Opony samochodowe letnie
Rozmiar
215/55 R17
Bieżnik
Summer S
Sezon
letnie
Indeks Prędkości
W do 270 km/h
Indeks nośności
98 do 750 kg na oponę
Rok produkcji
DOT2024
Kod towaru
15590170000
Nowa etykieta UE
C B B
EPREL
Gwarancja
Czas dostawy
24h w Serwisie

Point S Summer S opony produkowane w europejskich fabrykach Continental

Opona Point S Summer została zaprojektowana z wykorzystaniem technologii, które podnoszą skuteczność hamowania, precyzję kierowania pojazdem oraz komfort akustyczny podczas jazdy. Dodatkowe korzyści z technologii Point S to duża trwałość opony i niższy opór toczenia przekładający się na niższe zużycie paliwa i mniejszą emisję CO2.

Osiągi

Korzyści

Technologie

Osiągi na nawierzchni mokrej i suchej

Precyzja, kontrola i skuteczne hamowanie na mokrej i suchej nawierzchni

- Szerszy rowek na zewnętrznym barku poprawia odprowadzanie wody, zapewniając bezpieczeństwo podczas jazdy w ulewnym deszczu;

- Lamele ułożone pod różnym kątem w całym obszarze wzoru czoła opony zapewniają optymalną przyczepność podczas hamowania i na zakrętach;

- Zewnętrzne zamknięte barki i równomierne rozmieszczenie dużych klocków maksymalizują powierzchnię obszaru styku opony z podłożem co gwarantuje kontrolę trakcji także na suchej nawierzchni drogi;

Duża trwałość

Point S Summer to większa trwałość opony w atrakcyjnej cenie

- Odporna na ścieranie mieszanka gumowa z dodatkiem polimeru zwiększa przebieg opony;

- Smukła i udoskonalona rzeźba bieżnika zapewnia harmonijną interakcję czoła opony z podłożem oraz równomierne zużycie;

- Zaawansowane technologicznie, głębokie, asymetryczne lamele w środkowych żebrach optymalizują rozkład nacisku na całym obszarze kontaktu opony z podłożem;

Niski opór toczenia

Oszczędność paliwa i niższa emisja CO2

- w oponach zastosowano najnowszej generacji krzemionkę optymalizującą straty energii podczas jazdy optymalizując interakcję opony z nawierzchnią;

- użyte, udoskonalone środki wulkanizujące umożliwiły uzyskanie mieszanki, która zachowuje elastyczność w szerokim zakresie temperatur;

Point S Summer: rozmiary letnich opon do samochodów osobowych, sportowych i SUV-ów

Opona Point S Summer posiada szeroką gamę rozmiarową oraz europejskie etykiety poświadczające jej wysokie paramtery. Przyczepność w klasie B, potwierdzona  na mokrej nawierzchni jest gwarancją bezpieczeństwa kierowcy i pasażerów na mokrej nawierzchni!

Mamy  nadzieję że jesteście gotowi by cieszyć się bezpieczną jazdą niezależnie od pogody i warunków drogowych montując opony Point S Summer S

Jak sprawdzić stopień zużycia opon Point S Summer?

  • Dodatkowy wskaźnik zużycia bieżnika opon letnich (TWI): Dodatkowy wskaźnik bezpieczeństwa w bieżniku opony. Wskaźnik TWI w oponach letnich Point S Summer informuje kierowcę o zużyciu bieżnika do głębokości 3 mm. Dla trwałego i pełnego bezpieczeństwa na mokrej drodze i zapobiegnięcia aquaplaningowi, zalecamy wymianę opon z bieżnikiem zużytym do 3 mm. Wskaźnik TWI w oponach letnich jest wskaźnikiem dodatkowym oprócz wymaganego przepisami wskaźnika zużycia bieżnika do głębokości 1,6 mm.

TWI elements

Hałas zewnętrzny

Od A (najcichszy) do C (najmniej cichy)
Poziom hałasu na zewnątrz jest mierzony w decybelach (dB) i porównywany z europejskimi limitami wprowadzonymi w 2016 roku dla hałasu zewnętrznego opon


Klasa A

3dB poniżej limitu europejskiego


Klasa B

Zgodny ze starymi europejskimi limitami


Klasa C

Zgodny ze starymi europejskimi limitami

Uwaga

Hałas zewnętrzny nie jest powiązany z hałasem wewnątrz pojazdu.


Przyczepność na lodzie

Symbol lodowego stalagmitu wskazuje, że opona spełnia minimalne wartości indeksu przyczepności na lodzie, odpowiednie dla wiarygodnych, dokładnych i powtarzalnych metod testowych.


Przyczepność na śniegu

Oznaczenie 3PMSF wskazuje, że opona może działać w trudnych warunkach śniegowych, zgodnie z minimalnymi wartościami indeksu przyczepności na śniegu, określonymi w regulacji UNCE 117.

Efektywność paliwowa

Klasy od A (najbardziej wydajna) do E (najmniej wydajna).

Opór toczenia to jeden z czynników mających wpływ na zużycie paliwa przez oponę. Im niższy opór toczenia, tym mniejsze zużycie paliwa i mniejsza emisja dwutlenku węgla. Różnica w zużyciu paliwa pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet do 6,5%.

1) Dla przeciętnego samochodu osobowego to około 0,55 l na 100 km.

Średnio o ponad 0,55 l/100 km większe jest zużycie paliwa przy klasie E w stosunku do opony klasy A

1) Wydajność mierzona zgodnie z metodami badań określonymi w rozporządzeniu (UE) 2020/740. Opracowana przez Komisję Europejską Ocena Skutków SEC (2008) 2860.

Uwaga:

Wpływ na oszczędność paliwa ma odpowiednia konserwacja opon. Dokładne wartości zależą od typu pojazdu, warunków drogowych i stylu jazdy. Ekologiczna jazda może znacznie zmniejszyć zużycie paliwa.


Przyczepność na mokrej nawierzchni

Klasy od A (najlepsza) do E (najgorsza)

Reakcja na hamowanie ma fundamentalne znaczenie dla wydajności opon i ma kluczowe znaczenie dla bezpieczeństwa opon przez cały rok, zwłaszcza zimą. Różnica w drodze hamowania pomiędzy oponami klasy A i E może wynosić nawet 30%.

2) Dla samochodu osobowego jadącego z prędkością 80 km/h może to oznaczać do 18 m dłuższe hamowanie na mokrej nawierzchni

Odległość hamowania

Do 18 m dłuższe hamowanie (przy 80 km/h)

Droga hamowania opon 2) Przy pomiarze zgodnie z metodą badania określoną w rozporządzeniu (UE) 2020/740

Uwaga:

Wpływ na jazdę na mokrej i suchej nawierzchni może mieć również kilka innych czynników. Odległości mogą się różnić w zależności od opon i warunków drogowych.